tirsdag 9. november 2010

Her kommer vinter`n, her kommer den kalde fine tida

Nå snør det utenfor! Og det har det gjort i noen timer :)
Vi rakk akkurat å komme inn før det startet å snø idag, og jeg og snuppa har rydda inn lekene fra sandkassa og tatt inn under tak andre uteleker. Passet perfekt!

Veldig spent på hvor mye syk hun kommer til å bli i vinter, for allerede nå merker jeg at med vintersko er hun kald på beina og selv med vottene på er hun rød av kulde på fingrene etter en times tid ute. Har et par tykkere votter hun skal få på i morgen, men hva jeg skal gjøre med sko vet jeg ikke. Prøver et annet par i morgen, men ellers er det vel kanskje mulig å få tak i noe type ullsåle å legge nedi? (hun har ull strømpebukse og tynne ull janussokker i) Tips motas gjerne!!!!

Ellers har veslesnuppa finni ut at levende lys er veldig kos! Så her må vi tenne lys på bordet og i vinduet når det begynner å bli mørk! Veldig hyggelig! Godt å ha litt hjelp til å huske å gjøre slike små hyggelige hverdagsting. Skaper en helt annen stemning i en hverdag med full fart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!