fredag 3. desember 2010

Adventskos!

Nå er vi inne i adventstiden og vi har startet med å lage tradisjoner i vårt hjem!

Min mamma broderer flotte adventskalendere til alle barnebarna og nå har snuppa fått sin! Det er da opp til oss foreldre å fylle den, og siden det har blitt mye pakker på snuppa siden lillebror kom til verden har vi lagt til en masse forskjellige aktiviteter vi skal gjøre sammen istedenfor. Totalt 8 pakker og resten aktiviter!

Sålangt har det vært en pakke og en aktivitet, vi bakte boller igår. Idag skulle vi egentlig trille marsipan, men jeg er ikke i form så det venter vi litt med og istedenfor blir det MALING! Det krever litt planlegging synes jeg og hun hadde veldig lyst i går, så da prøver vi i dag! hehe!

Ellers har vi snudd litt på kveldsrutinene, og hun er nå i ferdig bada og i pysj til Blåfjell. (vi hopper glatt over Fantorangen - som ikke fenger veldig egentlig). Ser ut til at hun synes det er kos, vi sitter på matte foran peisen og ser på blåfjell. Den er litt lang for henne så hun er litt rundt omkring også, men det er bare hyggelig. Igår ble det også egenlagde boller til Blåfjell og hun fikk egen kopp med litt kakao (eller Kaffi som hun velger å kalle alt som er i en kopp) Smakte ikke på det, men veldig stas å ha noe i koppen! hehe!

Bilder av kalenderen kommer, men siden denne forkjølelsen ikke ser ut til å slippe taket i det hele tatt begynner denne mammaskrotten å bli litt tom for energi, og å hente kamera og ledning virker alt for stort akkuart nå. Sparer energien til min to hjerteknusere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!