fredag 12. november 2010

Helg og hjemmekos!

Da er det endelig helg igjen!
Her kommer det bare mer og mer snø, og de siste dagene har jeg fått prøvd TFK Twinner Twisten på snø og brøytekanter. Det går, men den er tung å manøvrere frem ja...
Men gud å deilig det er å ha en vogn til de begge! Tror jeg hadde blitt smårar om jeg skulle hatt snuppa på ståbrett eller løpe rundt etter henne eller enda verre, bære en av de frem og tilbake og hit og dit!
Den er i daglig bruk og pryder gangen resten av tiden. Hihi!
Både han og hun trives godt i vogn nå, så alt er bare herlig!
Sist helg ble det skogstur med vogn, så har fått testa den litt nå ja. Sambo trilla da, så skal ikke si noe om hvordan det var.
Da ble det bål og pølser, hva denne helga bringer vet jeg ikke, men vi skal ut å leke i snøen iallefall!!

Nå begynner tankene rundt jul!
Gaver skal handles inn, både til familie og venner og til kalendere. De fleste gavene der blir aktiviteter vi kan gjøre sammen da, så ikke så mange å kjøpe der.
Det skal planlegges og organiseres rundt de forskjellige tradisjonene og alt som skal være i hus og gjort før den store dagen . men ikke minst; Det skal KOSES!!!!

Jeg er super glad i advent og jul!
Har i kveld begynt å synge julesanger for snuppa. "Nå har vi vaska gulvet" nynna hun gladelig med på til natta i kveld! :D

Ha en flott fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!