mandag 20. september 2010

Tacorester? Middagstips :)

Vi har alltid litt rester igjen når vi har hatt taco, og her er et tips som virkelig smaker godt og er raskt på en hverdag!

FYLTE TACOHORN!
Lag en enkel gjærdeig.
Jeg bruker sånn på slump, utifra Jamies oppskrift, men det finnes mange gode varianter! :D

La den heve litt før du baker ut til runding, deler i 4 og har på kjøttdeig, knust tacoshell, ost og litt tacosaus. Har du lyst er det jo bare å fylle på med mais/løk/purre eller andre ting du har hatt vedsidenav også, men vi har heller salaten vedsidenav etterpå.

Rull de sammen og ca 12 min på 180 grader i ovene.

Med heving på ca 30 min tar det vel kanskje en snau time, 15 min aktiv jobbing.

Det er helt suverent! Enten til middag, overtidsmat eller lunsj på tur! Nam!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!