tirsdag 14. september 2010

Fame fotografering!

Siden snuppa er hjemme fra barnehagen pga smittefare for meg, koser vi oss veldig om dagen!
Blir ikke tid til alt man hadde tenkt å fylle disse siste ukene før fødsel med, men jeg koser meg og har det slik jeg egentlig hadde tenk.... :plystre:

Idag er snuppa 15 mnd!!!! Tenk så fort det har gått! Og på tirsdager har Fame gratis drop in for gravide (gavekort i Gravidbladet..) Så da tenkte vi at det var lurt i dag!
Frøkna var veldig mammahengen og har stort sett bare liggi på fanget hele formiddagen. Så store forbredelser ble det ikke, og klokka ble alt for mye! Tilbudet er fra 13 - 14, så jeg var veldig usikker på om vi kom til å rekke det.
Vi var på studio 1340, og dama beklaga men vi var nok litt sene. Det var fult og de hadde ikke mulighet idag. Da jeg sa det at det var veldig synd og at vi hadde reist fra Kongsberg for å prøve å rekke det ba hun oss vente litt. Spurte også om hvor langt jeg var på vei. Har jo 2 uker igjen til termin ca, så ikke veldig god tid til å ta en ny tur...
Hun kunne ta oss kjapt imellom, men det ble ikke en fullverdig fotoshot. Da måtte vi komme igjen neste uke evt. Jeg takket ja til tilbudet, og vi gikk rett i studio. Ikke innom et eneste speil!!!!! Så aner virkelig ikke hvordan jeg ser ut, men da blir det iallefall ganske så likt hverdagen og det liker jeg!

Vi tok bilder i ca 15 min, snuppa hang på meg hele tiden men det var igrunn helt greit. Tror mange av bildene ble veldig fine så jeg gleder meg masse til å se!!!! Tar ca 1 uke før jeg kan se på de på nettet. Det ble noen få forskjellige vinkler og slikt, kjapt og enkelt. Hun var veldig hyggelig og fikk snuppa til å smile litt mens hun koste med magen også :)
Tror det var veldig greit at det ble så kort jeg! Vi skal prøve å ta en lengre med hele familien når vi er alle sammen, og da kan det godt ta litt lengre tid, men dennne første gangen var det helt supert med dårlig tid! hehe! Og med dette tilbudet trenger jeg jo ikke kjøpe noe om jeg ikke synes bildene var noe bra, men jeg har bilder av meg, baby T og magen!!! <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!