onsdag 30. juni 2010

Husmaling, festival og jobbing!

Tar litt av hvert denne gangen også jeg..

Vi må male huset i sommer og siden siste entrepenørfirma endelig har svart (vi har gått utifra at det ikke blir bygging en stund allerede da) er det 100 % sikkert at det bare er å gjøre det beste ut av det vi har. Og at vi tar malinga selv.
Hvor mye jeg skal male med min mage er vi litt usikkre på, men dager med vind og god lufting får jeg nok ta min tur også.
Vi har rødt hus nå, med blå markeringer. Vi endrer litt på fargene og går for mørkere rød/brun og lyse markeringer. Tror det blir veldig fint. Egentlig kunne jeg tenke med et hvitt hus med små herlige detaljer, men det er ikke det vi har nå. Lyst på dette huset har vi prøvd og det ble bare helt feil.


Denne helga skal jeg jobbe fullt for første gang på 1 1/5 år!!! Det er ganske rart!! Jeg skal jobbe fredag, lørdag og søndag! Er veldig spent på hvordan det går, kroppen begynner å hangle litt og energien er laber. Itillegg blir det første gang med langvarig pass av snuppa, hun skal være sammen med mormor. Pappa T skal nemlig være frivillig på festival (noe vi begge er hvert år) allerede denne helga, så han er ikke særlig til å regne med. Han skal nok ha henne lørdag da.
Baby T`s mormor skal være her med henne fredag kveld, også blir hun levert dit på søndag formiddag.
Tenker de kommer til å kose seg masse og at mormor kommer til å rive seg litt i håret ang legging. Hihi! Hun er ikke helt enig i at det er kvelden for tiden vår lille frøken. ;)

Neste uke er det full fart med festival!!!

Gleder meg!! Selv om det blir rolig for meg også i år. Skal være med da, og det er alltid en litt spesiell følelse rundt festivalen da! :) Vi har ordnet med barnevakt for en av kveldskonsertene, da skal farmora komme en tur og ha baby T mens vi har litt kjæreste tid (håper jeg!) på konserten! Ellers er det konserter mest for baby T som blir for meg i år tror jeg... Kanskje vi får barnevakt en kveld til.. Men har ikke spurt... Er vist ikke helt avtalt om hvordan enda med farmor- så kan være litt forskjellige meninger der. Regner med det ordner seg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!