mandag 7. juni 2010

Planlegging av 1 årsdag!

Det er helt utrolig hvor fort tiden går!!
For et år siden satt jeg å venta på at noe skulle skje, og nå er det snart 1 helt ÅR siden!!!

Snuppa fyker rundt og er i kjempe slag om dagen, vi skal på intakssamtale i barnehagen (skrekk og gru, det nærmer seg det også!!!) og jeg planlegger bursdagsfest for henne.

Det blir mange!! Med stort og smått blir vi litt over 30 stk! Så på søndag bør det være fint vær slik at vi kan sende ungene ut i hagen. Hehe!
BLir også en liten feiring på mandag hadde vi tenkt, med venner. Og da blir vi nok ikke så mange. Og tirsdag skal jeg ha Tupperwareparty her, så restene skal nok bli borte.

På menyen blir det gryterett og salat, og såklart winerpølser for de som ønsker det. Det er litt standar i min familie, og siden det er jeg som arrangerer dette så blir det slik jeg ønsker og er vant til. Mange, mat og kaker :)

Kakebordet blir litt forskjellig, og endel nytt. Kanskje ikke det lureste på en slik dag, men briste eller bære! Ikke gøy om det blir bra og ingen ser det heller!
- Sjokoladekake med hvit sjokoladefyll og marsmellowslokk (er ikke glad i krem og marsipan egentlig..)
- mandelkake med sjokoladetrekk
- daimkake  (det var de tre nye)
- ostekake
- boller
- muffins
-gele

Tenker også jeg skal lage en krone til frøkna. Hun får jo ikke det i barnehagen siden hun ikke går der enda, så da kan jeg lage. Har jo laget noen mens jeg jobbet i barnehage så burde gå bra.... Bare håpe jeg finner litt glitter og slikt i kassene mine.
Bilder av krone og kake kommer etterhvert som de blir klare :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!