søndag 30. mai 2010

Helgen er snart over gitt..

Enda en helg er jammen snart over! Synd det er færre dager i helg enn hverdag egentlig, for det er så hyggelig å være alle tre hele dagen! <3

På fredag og lørdag har vi vært å besøk dyr på et museeum her. Snuppa er kjempe nysjerrig og ikke det spor skeptisk. Kalven sleika henne på både henda og nakken, en liten gjeitekilling nappa i genseren og kaninene luktet på handa. Hun bare stod stille å smilte og skravla! *sukk* søte lille jenta mi!

Idag har vi vært å spist kaker i etterpålag til dåp! Masse deilige kaker, og jammen tror jeg at jeg plukka opp et par ideer til 1 årskake også ;)

Snekkeren vi har hatt på befaring her har enda ikke kommet med tilbudet, og han snakket om å starte om 3 uker... Hmmm...Skeptisk! I tillegg fikk vi idag høre at dette var en som aldri ble ferdig med noen ting og kjent for å ha 4 dagers arbeidsuke bla... Vi får høre med et par andre, og se om ting går raskere der.. Også var det dette med streiken i kommunen da... Støtter absolutt de streikende!!! men kan vi søke nå og vente ukene eller må vi nå vente tro....Hmmm.. Fikk ikke noe godt svar på siden til kommunen så... Er vel også noe med at vi bør ha søkt innen i morgen kveld, nye regler fra 1.6.... (vi har litt sirupp tydeligvis!)
Så kanskje blir det ikke noe utbygging i denne omgangen.. :( Nå ønsker jeg meg iallefall en sydentur!!! hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!