onsdag 12. mai 2010

Hverdag

Vel, siden snuppa ikke er helt i form enda er det ikke helt hverdag, men nesten.
Jeg har i tillegg fått trøske, igjen! Og da kjemper vi litt om amming selv om hun absolutt burde hatt masse væske nå.

Siden frøkna ikke er i strekk blir det ikke svømming i dag heller. :( er kjedelig om bleia ikke holder i vannet, smittsomt er det også!
Men midt oppi alt sykdommen ser det ut som sovemønsteret på dagen endres også. Idag har hun ikke sovet siden 06, før nå kl 12! Blir spennede å se hvor lenge hun sover.
Etterpå blir det bytur.
Vi skal handle gave til baby T`s søskenbarn som fyller 3 år og vi skal ha sykkelsete og hjelm til henne. Fikk jo en fantastisk sykkel til bursdagen min, men har enda ikke prøvd den. Så da får må ordne slik at snuppa kan være med. Blir spennende å se hva hun synes om det. :)
Ellers er olje kjøpt inn til veranda og platting og det skal ryddes drastisk i mine klær. Har så mye jeg aldri kommer til å bruke. *plystre* Blir spennende å se hva som blir igjen, siden magen vokser er man jo litt rar. Hehe :)

2 kommentarer:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!