fredag 14. mai 2010

Herlig familie

Må skryte litt av min herlige familie! Idag har vi hatt en fantastisk dag! Litt ekstra stas på snuppas 11 mnd dag :)

Snuppa har vært i strålende humør og virkelig spist mat! Siden jeg pent har måtte finne frem ammeskjold igjen er hun ikke særlig fonøyd med puppen, så 2 ganger har hun fått det i dag (eller, ville ha den) Kanskje dette blir måten hun slutter på?

Jeg fikk sove litt lenge i dag, for nettene er liksom min kamp, og da jeg stod opp ble jeg møt av "hei mamma" og smil og vink fra stua. En stor klem og bok ble raskt pressentert fra snupp og vi leste litt før jeg fikk i meg litt mat.
Snuppa fikk en liten tur i vogna og sov godt ute mens pappa T har vaska plattinger klare for oljing! Jeg fikk en deilig tur alene til byen! (også så masse folk da gitt!) Delen til sykkelsete er bytte, og bok til siste oppgave er i hus.
Vel hjemme ble det noen gode timer i hagen, med litt rydding og ordning. Snuppa koste seg endel på teppe og vi har gått og sparka fotball! Elsker å sparke fotball og bli herja med! Godt vi bor ved fotballbane en stund til! Hehe!

Avslutta ettermiddagen med en sykkeltur! Hele familien ut. Kommunen har sykkelpost hver uke, og for første gang har vi reist for å finne en slik. Veldig fin tur! Snuppa satt og skravla og lo på sykkelsete. Hun kosa seg virkelig! Den nye sykkelen min er helt herlig å sykle på, en hybrid. Passet ikke helt inne i skogen, men det gikk veldig fint det også! Posten var like i nærheten denne gangen, og på bildet kan vi nesten se hjem ;)
Det blir nok ikke siste sykkeltur for denne familien nei!

Dagen er avslutta med biffmiddag mens snuppa ligger glad og fornøyd i senga si og sover. Ny natt i møte, så får vi se hvordan den blir etter bare en hvil (men lang) og mye aktivitet.

Ha en fortsatt fin langhelg alle sammen!
(bildet kommer når jeg finner overføringskabelen....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!