mandag 2. november 2009

Middag- inspirasjon?!



Bildet er fra klikk.no


Det begynner å gå i stort sett samme mat her i huset, så nå blir det et lite mål for meg å prøve ut litt forskjellig fra nett og kokebøker minst to ganger i uka..
Så får man se hvordan det går.... Holder sikkert i noen uker, også er man tilbake på gamle vaner- kanskje med litt ny inspirasjon.

Mens Baby T sov i dag har jeg finni oppskrift på gullrotsuppe som skal prøves i kveld! På dager med grått og vått vær varmer supper godt synes jeg! Og hjemmelagde supper metter ofte litt bedre enn poser ;) Sammen med noen hjemlagde rundstykker blir det nok godt!

Oppskriften finner her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!