onsdag 18. november 2009

Middagstips



Jeg fant denne i butikken og tenkte å prøve den.
Den var virkelig god!!
(bildet hentet fra findus.no)
Sammen med denne laksen lagde jeg nesten oppskriften som står bak.

Tar 25 min (det som fisken bruker i ovene)
Sett inn laksen når ovene når 200 grader
Etter ca 10 min
Lag 2 dl cocos (bruk oppskrift på pakka)
Fres i olje i stekepanna
     - vårløk
     - squars
     - pinnekjerner
      - tomater
       (husk å salte)
 Når grønnsakene er fres litt blander du de inn i coscosen.
 Gjerne med  noen  dråper sitron eller appelsin over.

Dette var veldig enkelt, godt og lite oppvask ;) En pakke er nok til 2 personer. Er dere veldig sultne eller en spiser mye bør du nok ha to pakker. Vi trengte ikke saus eler noen ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!