mandag 9. november 2009

Å oppdage at verden har en fremside og en bakside

Baby T har de siste dagene oppdaget at ting har minst to sider.
Det er lenge siden jeg har tenkt på hvordan man skal oppdage verden for første gang. Tenk å anderledes selv kjente ting blir når du finner ut at de har en side til! Det kan være ganske skremmende eller  helt fantastisk underholdene.
Baby T har finni ut at leker kan snus og vendes på. Og det er underholdene! Hun ligger å øver på pinsettgrepet mens hun snur og snur på leker hun har hatt siden hun ble født. Idag begynte hun å vende begge veier. Tenk verden blir anderledes når den får slike dimunsjoner!

Det er utrolig fasinerende for meg å se på henne snu og vende på ting, samtidig som hun er dypt konsentrert.
Jeg som gledet meg til jul fordi det da (kanskje) blir påfylling av nye leker, men nå holder de hun har lenge. Idag har 1 leke vært nok hele dagen, og den er nøye studert!

1 kommentar:

  1. De er jo så deilige, de små miraklene! Håper alt er bra med deg og lille baby T! :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!