søndag 8. november 2009

Farsdag over

Da er farsdagen over.... Den nye pappan i familien her ønsket ikke så mye feiring, hun er jo så liten enda at det blir jo ikke hun som gjør noe. Så da handlet jeg bare inn en liten ting også ingredienser til en god middag.

Dagen i dag ble ikke helt som mamman hadde trodd, men kanskje som pappa T hadde tenkt ?
Dagen starta med en syk baby T som holder meg våken store deler av natta, og morgen er det like herlig mellom 6- 7. (Hun ligger våken og koser seg så lenge det er i vår seng, men må ha mer oppmerksomhet etterhvert som timen går..) Pappa T stod opp med henne slik at jeg fikk sove litt til. Men da ble frokosten sammen kort, pappa T skulle på møte kl 10. Og da ble han borte til nærmer 16.
Istedenfor kos og hygge for pappan i den lille familien hadde han ønsket seg middag hos sin mor, så da ble kvelden hos hans foreldre. En sliten og småsyk baby T kom seg i seng og sovnet rundt 1930.
Og da begynte pappa T og jobbe igjen.

Den gode middagen jeg hadde tenkt får vi ta en annen gang og ved en annen anledning. Håper iallefall pappa T har hatt en god farsdag, selv om den ble full av jobbing. God farsdag kjære! Elsker deg!
Kanskje mer morsomt når baby T er større?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!