tirsdag 1. september 2009

Tester på nettet og mobil..

Det florerer av tester i alle slags former og meninger.
Hvor lenge vil forholdet vare? Hva kan du om førstehjelp? Hvor lykkelig er du? Hva skal barnet hete? Hva skjer for deg i år?

Derfor har jeg lurt på- hvem betaler for disse tjenestene på SMS og finnes det noen som tar de seriøst? Har selv tatt flere av testene på nettet, men det er jo bare for gøy!

Finnes det noen som droppen en kjæreste fordi en dum SMS sier at det ikke er til å statse på!?
finnes det noen som vet hvor mye barneskoleelever bruker på slike tjenester? De må jo tjene grovt siden de ikke kan stoppe den ovenfor unge barn.

Og testene på smart - de kan alle lage og sette kriterier for! Jeg har tatt to forskjellige for hva jeg burde jobbe med, den ene ble jeg forfatter og den andre lærer... Ingen av delene er veldig sansynlig. Jobber i skolen nå, og har ikke planer om å bli lærer nei, og fantasien rekker ikke lengre enn blogging så forfatter er lit vel langt unna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!