mandag 31. august 2009

Hva skal dette handle om da?!

Ja, nå kommer en ny blogg, men denne gangen ikke så personlig og om mange forskjellige ting istendenfor ett tema! :)

Jeg er hjemme i permisjon sammen med min lille datter som ble født tidlig i sommer. Jeg nyter dagene maks, men savner å blogge og uttrykke mine meninger på andre måter. ( Blogga jo i mange mnd mens jeg venta! Og endel avisinnlegg før det..)
Siden mange tanker kommer mens man er ute å triller turer ble det navnet på bloggen, men den kommer ikke til å omhandle så mye babyn og enda mindre jenta mi.

Så her blir temaer som
- mote
- hjem ute/inne
- samfunn
- foto (har tenkt å bli litt bedre på det, så kanskje fortelle om veien fremover?)
- livet som mamma
- jobb/utdanning

Legg deg gjerne til som følger og skriv gjerne kommentarer slik at jeg vet om noen leser, og hva de tenker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!