lørdag 12. september 2009

Takkekort
















Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøre god gamel stil med takkekort, ferdig trykt fra bokhandel- der du bare setter inn bilde og skriver navn.

Men jeg fant ikke slike jeg ville ha, og de jeg fant kosta mer enn jeg synes det var verd...

...På passe trilleturs- avstand ligger en papir/lagerbutikk. På innskytelse var jeg innom der, og handla til kortlaging!


På første bilde her har jeg krøpet ned på "rommet mitt". Jeg har såvidt begynt på mitt første kortprosjekt!
Iløpet av en kveld, etter at gullet her i huset hadde sovna, rakk jeg å lage 10 stk! Godt over halvveis. :)
Litt usikker på hvordan jeg skal lage "ramme" rundt bildet inni, og om jeg skal skrive på annet ark og så lime inn teksten eller skrive rett på kortet... Men det kommer nok det også!



Sånn ble de iallefall utenpå!















Ingen er helt like, men er egentlig ganske fornøyd- om jeg skal si det selv. Dette ble nok ikke billigere, men mye morsommere og helt unike! :D

3 kommentarer:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!