fredag 10. desember 2010

Dette skal gjentas!

Da sover begge de små, og mannnen er på julebord. Bare opprydding igjen til mamman. *phu*
Ikke alt for mye da, stort sett lik den som pleier å være om kvelden. (jeg er nemlig langt fra et superryddig menneske når jeg holder på med lek og kos.. Da har man det gøy også rydder man etterpå.. HELT sikker på at jeg ikke er alene om det selv om vi har blitt voksne! )

Det blir jo ikke så mye produksjon når snuppa bare knappe 1 1/2 år, men vi har fått tegna masse, gjort ferdig 2 julegaver (litt usikker på om de leser her de som skal få, så det forblir hemmelig! ;), snuppa har perla til 1 1/2 engel, vi har lagd endel pepperkaker (som må pyntes i morgen) og virkelig leka og kosa oss masse!

Dagen har gått unna i en fei, og nå er klokka allerede over 21! Tulla har sovi siden 19 og nå har lillegull fått et bad og pysj før han krøp sammen oppå dyna og sovna. Så da skal det sjokkryddes før jeg kaster meg i seng med en episode eller 2 av en serie.

Det blir ikke siste gang vi skal ha masse hobbyaktivitet før jul, og det blir nok flere fridager for snuppa som skal fylles med slike ting utover i 2011 også ja!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!