mandag 4. oktober 2010

Stille på bloggen for tiden...

Det har vel sine naturlige grunner til at det er litt stille her, vi venter på lille baby i magen! Og det blir sikkert ikke masse blogging rett etterpå heller... Men man vet jo aldri!
Sitter man her ute på landet med en sovende baby kan man jo like gjerne blogge.

Nå venter jeg bare på at fødselen skal ta seg opp, og litt usikker på hva kvelden bringer.

Ellers har vi begynt å tenke på julegaver alt..
Hva ønsker folk seg tro? Og hva trenger vi ikke akkurat stresse med før jul....
Hvor mye kjøper folk julegave til barna sine for? Vi har la oss lavt i fjor og tenker at det kommer tider der julegavene kommer til å koste mer og ønskene enda mer! Nå blir det så masse og overveldene på en gang... Men litt usikker på hvordan det blir i år...

Jeg har finni meg en stelleveske jeg sikler på da.. JuJuBe Behave Earth Leather Changing Bag, gjerne i brun. Men de har også en til som kanskje er enda litt finer.. Den husker jeg ikke navnet på, men den er i samme matriale og i brun og svart.. *drømme*

N å skal jeg gjøre litt fornuftig siste timen før jeg henter snupp i barnehagen..

1 kommentar:

  1. Lykke til med fødselen, venter spent på opdatering :)
    Julegaver er et evig pes, og alltid vanskelig. Hva skal man finne på, hvor mye kjøpe for, osv..
    Er ikke lett...

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!