lørdag 30. oktober 2010

Helg er her igjen!

Ja, da er vi halvveis i helga igjen!
Dagene går så fort!
Lille baby L er allerede 3 1/2 uke og vi begynner å merke at vi er fire! Både på godt og vondt.
Idag fikk endelig pappa sove litt på morran. Lille baby T har sovi godt i natt og vi håper massasjen hjelper slik at vi raskt får tilbake godgutten vår! Tror pappan trengte å sove litt når snuppa ville opp kl 0530! Kl 0540 ga jeg opp og stod opp med henne mens gutta fikk sove.

Senere i dag har jeg og snuppa fått litt tid sammen alene! Vi var på Mølla og så på denne  konserten for barn! Kjempe spennende! Snuppa satt helt trollbundet nesten hele konserten, deilig med mammas fang helt alene og i tillegg smokk! (joda, de bør bare ha den når de sover, men kan jo ikke gjøre forskjell på stor og liten nå, iallefall når begge egentlig er ganske små)

I morgen skal vi bort på besøk. Tror det blir veldig hyggelig og jeg gleder meg masse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!