søndag 6. desember 2009

Tilbake til start!!

Jeg har kommet tilbake til start!
Det gjelder da klær og vekt! Selv om det godt kan strammes opp litt her og der får jeg nå på meg buksene jeg kjøpte like før jeg ble gravid. (som jeg regna med jeg kom til å bruke de 3 gangene og ikke mer) Nå er de på, og passer helt fint!
Vekta viser også startvekt! OG dette er uten særlig innsats! Jeg spiser normalt sundt norsk trad kosthold og eneste trim jeg får er sammen med min lille snupp - det er jo endel da, men ikke akkurat trening!


Dette er litt over 6 mnd siden! (Snuppa er 6 mnd om 1 uke, og dette er tatt 2 uker før fødsel)

Kroppen er flott du!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!