onsdag 9. desember 2009

Julekonsert, med Kurverud

Det er alltid deilig å la julroen synke inn med julemusikk, spesielt bra blir det du hører det live!

Jeg og ei venninne har i kveld vært på julekonsert i Kongsberg Kirke. Det var søskenparret Elin og Lars H. Kurverud som stod for konserten, og med seg hadde de Jarle G. Storløkken, Petter Carlsen, Andreas S. Løwe, Glenn Ph Nilsen, Kristin Whal Flatland og kor av Torunn Kristoffersen, Heidi Westbye og Kjerti Grosvold. Jeg kjenner flere av disse fra dagene da jeg selv spilte sammen med de, men det er mange nivåer og år siden. :)

Kirkeromme i Kongsberg kirke er fantastisk å spille i, noe de brukte flott! Jeg har aldri hørt (eller sett) El- gitar på galeriet med glogerorgelet før! Ganske så flott!  Her kan du se Elin stå på galeriet med orgelet om du ser nøye etter.

Jeg skal ikke prøve meg på noen anmeldese, for det passer jeg nok ikke til, men jeg koste meg masse, julestemningen kom og jeg håper de får til konserter før jul i årene som kommer!

 (bytta pc og ikke fått med bilderedigeringsprogram, har ikke engang office.. Så her er råfoto)



Har du fått med deg noen julekonserter i år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!