tirsdag 26. juni 2012

Hjemmetrening



Jeg må vel bare innse at tiden ikke helt strekker til for å trene uten barn så mye som jeg bør...
Det er nå 87  dager til jeg skal løpe 10 K i Oslo, og jeg føler det er langt igjen til formen jeg ønsker å være i innen den tid.
Samtidig som bikinisesongen er (egentlig) her, og ikke føler jeg for å kle av meg heller..
Så da får man ta andre metoder i bruk..

Jeg har idag prøvd meg på Zumba Cardio her hjemme i stua. Jeg ble både svett og sliten, så det virker! Jeg har nok MYE mer å ta ut også, men jeg er ikke akkurat noe superdanser så må ha et par ganger til å få med meg stega..
Dette ble ikke siste gangen, så jeg håper jeg klarer å få inn en times tid med trening selv de dagene det er håpløst å komme seg ut ;)

Trener du hjemme i stua? Hva da?

3 kommentarer:

  1. Jeg trente også Zumba etter Tuva var født! Intensjoner om å komme igang med det etter denne fødselen også! Trener i stua med fortrekte gardiner ;) Har også tatt en runde med 30 days shred - den er hardbar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe! her er også alle vinduer og dører lukket og trukket for! ;)

      Slett
  2. Så flink du er :-) meld deg på Jentesteget også, så får du en ekstra oppladning. Det er i august, 9,9 km. Det skal jeg :-) Lite trening innendørs på meg, vil helst ut gitt :-) Lykke til!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!