onsdag 20. juni 2012

Det skal spire og gro!!


Jeg leker hagearkitekt!!!
Her plantes det syrin og vannes hardt om dagen!
Planen er å få til en krok ute i hagen, skjermet av syrin! Vi har en stor fotballbane på venstreside av hagen på dette bildet, og det kommer bare noen baller susende inn i hagen. Hihi! Derfor er det greit med noe som tåler litt, og som blir ganske tett.

Jeg har vært på raid i et par hager og nå er det planta ned 12 + avleggere, så krysser jeg fingre for at de klarer å slå rot og spre seg!

Tanken er å ha en uteplass i hagen, med bord, parasoll og grillen/utepeis type ting. Så her er det ikke poda syrin som gjelder nei!!

Jeg har også flere planer for denne hagen, men ting tar jammen litt tid!

Noen som har erfaring med slik rappa syrin? Hvor mange år må man egentlig regne før den blir stor og fin tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!