fredag 23. mars 2012

HELG!

bildet er fra i fjor, men håper på masse egg til søndag! 
Selv om jeg jobber denne helga og vi ikke merker sååå store forskjellen på helg og hverdag er det noe spesielt med helgene. Tror kanskje det er så enkelt at det er annerledes og fint rett og slett fordi pappa T er hjemme? Tror egentlig det. ;)

Denne helgen blir det mye pappatid for ungene og det er alltid litt hyggelig. Jeg jobber jo natt og skal i tillegg spille konsert. Så er du i nærheten av Notodden/Tuddal på lørdag er det konsert med KV musikken og Notodden bymusikk i Kirkelåven (?) ved Heddal stavkirke lørdag kl 16! Tror det kan bli en fin opplevelse!! (Sånn, dagens reklame)

Søndag skal vi prøve oss på et lite påskeverksted med begge bestemødrene og ungene. DET gleder jeg meg veldig til og skal virkelig ha speilrefleksen lada og minnekortet tømt! Begge ungene elsker å male og det å male egg til påske er STOR stas!!

Hva er dine planer for helga?

1 kommentar:

  1. Så fint med den store kvisten! Her har vi tatt inn noen små som allerede har begynt å sprette. Har selvfølgelig pyntet de med påskeegg og tyvstarter påskeferien før vi reiser bort :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!