lørdag 29. januar 2011

Snart dåp!

Neste helg er det jammen (endelig) tid for dåp!
 I den forbindelse kjøpte jeg med nytt kakepynte sett. (kan se det her)
Og siden barnas ene onkel nettopp har hatt bursdag har jeg lovet han kake når han kommer en tur i morgen!
Hva er vel en bedre anledning enn det til å prøve ut det nye settet!?

Blir jo litt anderledes, for neste helg skal jeg bruke sukkerpastelokk, denne helga blir det enkelt og greit marsipan. Så nå blir det sukkerbunn med fyll og marsipanlokk.
Fortsatt litt usikker på hva jeg skal lage neste helg, men blir nok mye av det samme.. (jeg liker jo egentlig ikke marsipankake så godt, så ofte har det blitt sjokolade under disse sukkerlokka ;) )

Noen som har gode tips til hvordan å få glasuren eller andre ting å pynte med ekstra stiv og fin? Ser det er så mange blogger med tykk og fin glasur på både kaker og muffins... Hva er det dere bruker?! Hihi!

Nei, får forte meg å gjøre noe mens begge sover!

Prøver å legge inn bilde av kaka når den er ferdig- før den blir spist ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!