onsdag 24. mars 2010

Uteklær til snuppa!

Siden våren er her er det på tide å finne frem regndress og solbriller til snuppa. Hun er jo over alt, både krabber og reiser seg der hun kan for å gå. Av og til glemmer hun seg og blir stående uten å holde seg også, så jeg tror ikke det er lenge før hun tar sine første skritt...

Derfor gikk turen til byen og shopping i går!
Regndress fra Exit, sammen med tynn lue (som for øyeblikket sitter over øra!) og "regnvotter". Det er også med hette på jakka, men de tar jeg fort av ;)

Jeg har prøvd meg på exit sitt siden det er ganske lite slitasje på den type lek hun driver med nå... Er jo veldig varierende hvordan kvaliteten på ting derfra er...
Noen som har erfaring fra disse setta?





Dette er en Skogstad dress fra Gsport. De var på halv pris og blir mer høst og tidlig vinterdress.
Den er lilla, men ser ganske blå ut på bildet.
Den har en flis innerdress som kan tas ut, gummibånd istedenfor strikk på beina og dobbel foring rundt støvlene :) Ingen løse tråder som kan henge fast i ting eller slike ting heller.
Bare synes den ser veldig stor ut- kjøpt str 1. men hun blit nok stor til høsten snuppa også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!