fredag 26. mars 2010

Kjære Norsk Tipping

Om dere kunne være så snille å trekke ut mine tall enten i lotto eller vikinlotto ganske snart?

Jeg skulle så gjerne hatt noen millioner- trenger ikke hele vikinglottopotten for meg selv, kan godt dele litt.
Men ønsker meg så veldig et hus i byen med plass til barn, sambo, kurslokalet og venner, også skulle jeg gjerne tatt litt mer utdannelse etter at jeg er ferdig med all foreldrepermisjonen vi skal ha. Er det litt til overs etter det kan godt barna få litt i banken med seg inn i livet og kanskje spandere en tur på familien til varmere strøk (kanskje til og med man kunne gifta seg da?)
Så noen mill hadde jo vært greit nå.. Må jo være hyggelig å vite hva folk har planer om å bruke pengene på? og at de går til noen som trenger de? Vi er en småbarnsfamilie, der far har høyskole og mor fagbrev, så er jo far som står for hovedinntekt. Og med små barn er det mye man skal ha penger til gitt og dere kan jo lette livet ganske bra for oss!

Det er kanskje ikke sånn at vanlige mennesker kan sende inn et ønske til dere- men jeg kan jo håpe!?
Da sitter jeg å venter på telefon noen onsdag og lørdager til jeg, så kanskje ønsket mitt går i oppfyllelse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!