torsdag 4. februar 2010

Blir gal!!

Blir helt tomlete av alle registreringssteder, skjemavelder og div som kanskje bør nesten fylles ut!
Har planer  om å starte min egen lille bedrift, og da er det jo greit å ha ting gjort på riktig måte tenkte jeg. MEN..Nå lurer jeg virkelig!

Ikke nok med at man må betale for div registeringer, men jeg har heller ikke lov å ha noe inntekt fra småting under perm! Det har jeg da ikke tenkt på! Dette var ikke planen i fjor, og det er da ikke snakk om store beløpene!
Også så vanskelig alt skal være! Blir nesten sint av det!

Hvorfor skal en enkeltperson ikke få lov til å gjøre litt og ha en liten gjeseft på si, uten at alt skal kveles av skjemaer fra staten!? Skal da betale det de krever i avgifter og skatt (50%?), men da må jeg først ha tjent disse pengene! UFF!!!

Må være revisor og blåruss for å holde små kurs jo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!