søndag 31. januar 2010

Favoritt på kjøkkenet! :)

Jeg har fått meg en ny favoritt på kjøkkenet!
Har hørt masse fint om den, men er så vant til at folk overdriver når de har brukt penger på ting, så har tenkt at jeg klarer meg uten... Men så fikk jeg veldig lyst på alikevel, tenkte at den sikkert var verd sine penger, så jeg skulle handle den kvelden jeg hadde party hjemme- og da var den vertinnegave!! I ny og forbedret versjon som ikke er til salgs enda!

Jeg snakker om en TupperWare dings!
Denne herlige lille dingsen heter mini Quick Chef og er genial!!!
Min er en nyer versjon, med tre blader inni og snor til å dra i istedenfor skru i bånn ;) 

I kveld har jeg brukt den både til løk og persille til middagen. Og mens maten vår ble laget lagde jeg to glass med småkutta pære og eple til snuppa, og et glass med laksemiddag! (ikke helt most konsistens, så må være klar for litt biter allså, men er ikke langt unna mos. Ingen fare for å sette noe i halsen!)

Har også kjøpt meg denne
En Quick Chef
Den har jeg ikke prøvd enda, men den skal være en liten kjøkkenmaskin uten strøm. Så til neste helgs baking skal den prøves!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!