lørdag 13. februar 2010

Hektisk uke over, og pappas perm over og morsdag i morgen!

Det har skjedd mye den siste uka, og jeg har ikke hatt tid til å skrive her faktisk!
 
Pappa T har nå vært hjemme siden jul og har nok kosa seg masse! Den siste uka har han virkelig fått prøve seg, (og jeg meg!) jeg har reist før baby T har stått opp og kommet hjem etter at hun har lagt seg. Det har gått meget bra med barn og pappa, maman har også overlevd ;) Litt sårt har det vært og merker at lille skatt er litt ekstra mammahengen nå. Men vi vet nå at det går helt fint! Både med tanke på mat og andre ting! Det er deilig!!
Jeg har fått gjort unna teoridelen av min neste utdannelse, så nå gjennomstår eksamensarbeidet og så skal jeg fortelle hva det er!

Ellers hadde pappa T bursdag sist helg, og jeg testa ut den store versjoenen av den tupperwaren under her.. Ikke så fornøyd med den nei... Krem var slitsomt, det blir handmikser neste gang ja! Den lille (den under) måtte til for å knuse kjekesen, så oreokaka ble ikke til ved hjelp av den. MEn ble veldig god alikevel!

Salta funket den greit  til, så der kan den godt brukes! Men, som kjøkkenmaskin uten støm er den ikke et alternativ når man har strøm ;) Hytta?


I morgen er min første morsdag! Veldig spent på hvordan det blir ;)

GOD MORSDAG TIL ALLE MAMMAER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!