søndag 21. februar 2010

Søkt barnehageplass!

Tiden går fort! Nå har vi søkt barnehageplass!!! Det er ikke før i august hun evt skal begynne, men man skal jo følge med på frister...

Vi var på besøk i den nærmeste barnehagen her på fredag. Baby T storkoste seg sammen med endel av de store barne (de små sov). Vi var der litt fordi jeg var nysjerrig på en helt ny barnehage og fordi jeg kjenner den ene ped.lederen og ønsker veldig at Baby T skal gå der.
De kun dessverre fortelle at i byen her er det alt for få småbarnsplasser i forhold til antall små som har kommet de siste årene, så den barnehagen skulle i utgangspunkte ikke ta inn noen under 3 til høsten, men de hadde da noen små som stod på vent for å få flytte over i sin nærbarnehage... Og da er vi etter søsken i pri lista! Jeg ønsker jo primært en full plass, som jeg kan bruke de timene jeg ønsker, men sånn det er nå får jeg jo nesten litt dårlig samvittighet for å ønske det, når det er mange som trenger plassen og jeg fint egentlig kan dele en 100 % med noen, hun kommer ikke til å være fullt første året!

Så kan vist se ut som det lønner seg å sette seg inn i reglene for kontantstøtte! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!