mandag 17. september 2012

Og hvordan gikk det?

Joda, jeg kom meg i mål, på beina! Hehe!

Jeg er igrunn ganske fornøyd! Hadde som mål og ikke bruke mer enn 1.30 og kom i mål på 1.21. Så det er jo greit.  :)

Det var en fin løype, med både motbakker og nedoverbakker. Litt trangt om plassen enkelte steder, og alt for langt til drikke, men det er jo sånn man lærer seg. Litt sølete og glatt var det også, og for meg som stort sett har løpt på asfalt, noe grusveier så var det utfordring å løpe på ordentlig stier, med steiner som stikker opp både her og der og masse glatt gjørme. Så før neste høst må jeg nok ha løpt litt mer på sti gitt!

Før start <--- Litt kaldt og litt grått. Men det ble ikke mer regn og det letta masse mens vi løp så det ble ganske så grei temperatur å løpe i.


Ikke helt rene sko, men de er spylt og håper de er tørre til neste løp- på lørdag!!

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en flott tur :-) Lykke til med neste løp :-)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!