torsdag 6. september 2012

Det enkle er ofte det billigste.....

Iallefall når det kommer til bad.

Vi har et bad som igrunn er knøtt lite, ikke akkurat tilpasset barnefamilie og barn. Nå som stellebordperioden er nesten over er vi godt vant med å hente våte kluter på badet og gå på stellerommet. Vi har nemlig et eget rom til stellebord, barneklær og div utstyr til ungene som tar plass rett vedsiden av badet.

Nå er det noe annet jeg merker godt, ungene har ikke sjans i havet til å se seg i speilen! Hvor gøy er det å bestandig få beskjed om at du ikke har vaska deg godt nok rundt munnen når du aldri ser hva du skal vaske bort og hvordan det blir før du er ute i gangen igjen?
Speilen er nemlig ganske så høyt oppe på veggen. Hvorfor klarer ikke folk å tenke at det helt sikkert er små mennesker som kommer til å bruket badet også?

Men jeg fant en liten kjekk sak på Jysk. :) Speiler med klister bak! (ikke at det klisteret holder noe særlig, men har satt på noen ekstra limlapper og vaska godt først, så hååååper det sitter litt)


Er det ikke enkelt og greit? Dette kosta meg rundt 40 kr tror jeg.. Sånn istedenfor å bytte baderomsinnredning ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!