torsdag 13. september 2012

Høst!

årets rørte tyttebær
Nå er det vel ingen tvil om at høsten er her for fult!
Det er 4 grader når vi går ut om morran, det er plutselig sol og 18 grader midt på dagen for så å regne like etterpå.
Vinden kommer og går og bladene begynner å få farge og ramle ned!

Jeg gleder meg alltid litt til denne tida, da er det liksom mer lov å pakke seg litt inn, vi er flinkere her hjemme til å tenne stearinlys og kose oss litt på kveldene. Det er gode lukter av eplekaker, hjemmelaget saft, syltetøy og annen innehygge mye oftere!

Ungene derimot savner alt sommeren, men gleder seg til vinteren. Virker som høsten er en mellomstasjon mellom to gøye ting. SNØ og BADING.
Minste skjønner ikke helt hvorfor han må ha på seg både klær og sko når han skal ut . Det er jo SOL! Og eldste forhandlet hardt om å finne frem badebassenget her en dag da sola var fremme og vinden ikke var alt for kald. Dessverre for henne kom hun ikke helt igjennom med sine krav.



Jeg sliter litt med blogger for tiden, jeg sliter egentlig litt med hele googlekontoen min, men håper det snart blir stabilt igjen slik at man kan få lagt ut litt mer enn bare små tekster utover høsten!

Hva liker du best med høsten?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!