torsdag 12. august 2010

Barnerom! Inspirasjon?

Mitt kjære søte barn skal få nytt rom! I håp om at det skal bli et mer rom for henne enn bare et sted å skifte og sove får hun nytt rom nå før lillebrøster kommer!

Det skal males og innredes og jeg surfer etter inspirasjon!
Rommet er ikke veldig stort, så smarte løsninger er veldig velkomment!

Planen er at seng og litt leker skal ha plass. Klær og stelleplass blir der det er idag, så garderobeskap trenger jeg ikke der, enda. (hva vi gjør når neste skal ha eget rom også skjønner ikke jeg! Flytte?!)

Har du gode tips om blogger eller andre sider på nett vil jeg gjerne vite om de!!
Rommet er ca 2 x 4 meter.

1 kommentar:

  1. Har bilder av jenterommet vårt på bloggen min under etikett: huset: jenterommet :)

    Når hun blir større har jeg planer om å skaffe køyeseng med "sofakrok" under :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!