mandag 24. september 2012

Ukens meny

Det er sikkert flere enn meg som på høsten starter opp igjen med ukemenyer, handlerutiner og andre rutiner. Så derfor tenkte jeg å prøve å være litt flink til å dele våre ukemenyer. Kanskje finner du noen tips?
Det er ikke akkurat de store, fantastiske nymoderne rettene, men det er godt og ganske greit sammensatt tror jeg (Hellstrøm ville sikkert endra endel, og har han lyst må han gjerne komme å lære meg litt mer ) Men vi er nå ganske fornøyde med våre middager.

Denne uka! 
mandag: rester fra søndag- FÅRIKÅL
Tirsdag : spagetti og kjøttsaus.
onsdag: fylte pita med salat, pasta, ost, kylling, mais, tomat, agurk evt annet spennende vi finner.
Torsdag: ovnsbakt torsk med oliven og soltørka tomater, poteter og kokte grønnsaker
fredag: Pizza
Lørdag: Høsnefrikase
Søndag:  Rester? Bursdag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!