mandag 20. august 2012

Hoggorm!!

Det var iallefall det som plutselig datt inn i hodet mitt da jeg hadde forvirra meg langt vekk fra noen sti, langt vekk fra noe som helst bebyggelse og kratt til midt oppe på leggen!

Det så sånn ut på alle kanter!

Her står jeg å tripper oppe på en bergkant og ønsker meg tilbake til asfalten! 

Dette må da være et ypperlig sted for hoggorm og andre ikke så hyggelig skapninger å boltre seg! 

Så istedenfor jogging ble det på denne kilometern (før jeg fant igjen en vei, ingen sti... ) ble det HØY puls, mye hopping og mye "Æhhaaaa Æhhh ÅÅÅÅÅÅÅ" Sånn langt ute i ingenmansland! 
Det er ingen god ide å komme på slike ting før man er hjemme igjen altså! 

Jogging ble det etterpå, gatelangs på trygge steder! 

Sånn går det når jeg skal finne frem på ukjente steder, plutselig er stien borte, jeg er midt ute i lyngen og kommer på at ikke så menneskevante dyr lever gjerne der! 

Maaange knekte kvister på denne turen! 
Grøss!!

1 kommentar:

  1. Hehe, skjønner frykten din :P Måtte legge beina i sofaen bare ved å lese :P

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!