søndag 1. juli 2012

Da melder vi FESTIVAL og tar ferie!

Nå er det tid for den årlige festivalen, Kongsberg Jazzfestival så klart!

Så med en joggetur sammen med kjæresten (en gang måtte jo bli den første for en jogge tur sammen også) så melder vi jazz og flytende næring til uka!

Ungene skal på ferie både hit og dit, og gleder seg masse! De har aldri vært så mye borte som de skal nå, men noen dager hos mormor og noen dager hos farmor tror jeg blir topp!! Så  får faktisk vi foreldre litt egentid og tid sammen bare vi også, og helt ærlig så synes jeg det er litt fortjent i år! hehe! Vi skal jo ha med barna på konserter og de skal ha en natt hjemme, men siden vi begger funskjonærer oss så blir det litt mer enn onsdag til lørdag  også ;)

Så dermed kan jeg bare fortelle alle at været til uken er JAZZ, JAZZ, JAZZ!! Og dersom sola vil være med å jazze så er det hyggelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!