mandag 5. april 2010

Litt bilderas!

Noen legger ut ras av bilder av sine barn, her kommer det flere bilder av hva jeg ønsker meg...
Har jo lagt ut noen klesønsker litt lenger ned, her kommer til inne og ute i huset..
Og siden vi har starta litt på prosjekt utbygging og ombygging kan det nok hende det kommer mer av akkurat slike her ting.... :D

Først til de små.. Mest til de nye soveromma og litt annet jeg ønsker meg.. Er jo masse mer vi ønsker til baby T også, men kunne liksom ikke ta med alle slike "småting"

Også var den med alt annet inne borte, så den får jeg lage på nytt igjen... så... Flere kommer!! Hehe! Noen som har erfaring med noen ting her og kan gi noen tips kanskje?!

1 kommentar:

  1. Ønskelister er vedlig bra, greit å gi folk konkrete ting man vil ha. Så slipper man kanskje unna masse unødvenidige ting.

    Men lurer da litt om det er noe jeg ikke har fått med meg? Tvilling vogn og 2 stk senger?
    Venter dere du igjen?

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!