mandag 9. mai 2011

God mandag


Her er det klart for lunsj. Er en del småpjuske barn på barselgruppa så ikke så mange i dag. God bedring til dere andre!











Helga har gått med til  besøk hos tante og onkel og konfirmasjon til mitt søskenbarn! Da er bunadder  prøvd, og ting må vaskes, sys og strykes før 17. mai.. Min bunadd datt helt fra hverandre.. Trodde trå skulle holde evig jeg, men det gjør vist ikke det. Så jeg må prøve å få den sammen igjen innen neste uke, ellers har jeg et problem med egen garderobe på nasjonaldagen gitt!
Avslutta helga med å putte mini og micro i sykkelvogna og ta en sykkeltur! Det gikk ganske så bra! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!