tirsdag 16. november 2010

Leker i arv!

Arv!

Her er vi heldige og arver mye klær! Jeg synes det er fantastisk å kunne bruke om igjen ting, og spesielt barneklær opp til en viss alder er de jo nesten ikke slitt en gang! Det gjør også godt for lommeboka til par i etableringsfasen (er jo mye vi ønsker oss!) og vi kan bruke penger på å kjøpe sikre produkter som bilseter, vogner og annet utstyr.

Vi har også leker som går i arv! :D
En leketelefon som min mamma hadde da hun var liten er i flittig bruk og en av favorittlekene på rommet!
Hos farfar og farmor har de finni frem masse leker etter pappan og onklene, og det er superspennende! Det er jo gjerne leker man ikke ser alle andre steder!

Siste ting tatt i bruk er en rattkjelke etter meg! Den ble prøvd i helgen og det var stas!! Den har vært i flittig bruk når jeg var liten og ganske lenge igrunn. Den har også vært brukt litt opp gjennom de siste årene. Voksne kan jo også leke! Den fungerer perfekt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!