mandag 21. mai 2012

I mai flyr dagene!

Nå er vi godt over halvveis i mai og dagen bare flyr unna!

17. mai ble en flott dag for oss alle sammen, vi kosa oss med is og familie og venner hele dagen, så litt grått og regn legger ingen demper på det.
Da vi spurte vesla om hva som var best med dagen var det at hun og venninna hadde fått leke alene oppe uten de små. Så all is og alt annet er ikke mer verd enn å ha en god dag med venner! <3

I helga har jeg feira at jeg overlevde 20 åra mine og har begynt på et nytt tiår i livet. Det har jammen godt fint det også, og det ble en veldig hyggelig lørdag! Så tusen takk for alle som kom!
Jammen har vi også fått til et par turer i skogen i løpet av de siste dagene også!
Og idag har vi starta dagen med å hilse på alle dyrene på museet. Kjempestas!!



Nå er det igjen lekehus og hagen som skal få oppmerksomhet! Håper å få opp vegger i løpet av denne uka, og male og gulv neste uke!! Man må jo ha noen mål ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!